قوانین
قوانین و مقررات
قوانین عمومی:
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای هایپرمارکت آندره منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به مطالعه کامل قوانین و رعایت مقررات مرتبط با کاربر است. چنانچه در آینده، قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای هایپرمارکت آندره دچار تغییرات شوند، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که ثبت نام و استفاده مستمر شما از سایت (نسخه وب و موبایل) و اپلیکیشن ، به معنی پذیرش هرگونه تغییر است. این قوانین برای مطالعه کاربران، در وبسایت و اپلیکیشن هایپرمارکت آندره در دسترس است.
تعریف مشتری یا کاربر:
مشتری یا کاربر : شخصی که اطلاعات کاربری خود را در فرم ثبتنام درج کرده و اقدام به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات هایپرمارکت آندره نماید.طبق قانون تجارت الکترونیک، مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای، به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.
حساب کاربری:
1. حساب کاربری در هایپرمارکت آندره ، اجتماع شماره تلفن همراه کاربر (مشتری) بعنوان « نام کاربری » و انتخاب یک رمز عبور به دلخواه مشتری ، جهت ورود به وبسایت/ اپلیکیشن هایپرمارکت آندره می باشد.
2. هر مشتری اجازه دارد بیش از یک حساب کاربری در وبسایت/ اپلیکیشن هایپرمارکت آندره داشته باشد. لازم به ذکر است هر شماره موبایل ، متعلق به یک حساب کاربری خواهد بود و ثبت دو شماره موبایل یکسان (تکراری) در سیستم ، غیرممکن می باشد.
3. حساب کاربری ، متعلق به شخص کاربر (مشتری) و استفاده از آن قائم به شخص کاربر و غیر قابل انتقال است.
4. کلیه مسئولیت های مربوط به حفظ و حراست از اطلاعات حساب کاربری شامل نام کاربری و رمز عبور به عهده کاربر دارای حساب کاربری میباشد.
5. در صورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن اطلاعات حساب کاربری و گوشی موبایل، کاربر مذکور موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع شرکت برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاعرسانی به شرکت هایپرمارکت آندره انجام نشده است، مسئولیت همۀ فعالیتهایی که از طریق حساب کاربری مذکور و موبایل کاربر انجام شده و میشود، به عهده وی خواهد بود.
6. کاربران (مشتریان) ضمن پذیرش کلیه مسئولیت ناشی از استفاده حساب کاربری، همۀ داده پیامهای صادره از طریق حساب کاربری مذکور اعم از شکل، عبارت، تاییدیه، انتخاب اشکال و تایید آنها را منتسب به خود دانسته و هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید و جعل داده پیامهای ارسال شده از ناحیۀ کاربران، غیر قابل استماع و مردود است.
7. هیچ یک از کاربران حق استفاده از ربات و نرمافزارهای مرتبط یا واسط را برای استفاده از وبسایت/ اپلیکیشن هایپرمارکت آندره، اعم از احراز هویت، تکمیل اطلاعات، ارسال درخواست و غیره ندارند.
8. مشتری (کاربر) میپذیرد کلیه اطلاعات درخواستی وبسایت/ اپلیکیشن را مطابق با واقعیت، صحیح و به روز وارد کنند و شخص کاربر، مسئول عدم صحت و به روز نبودن اطلاعات است. در صورت اثبات خلاف این موضوع، شرکت هایپرمارکت آندره هیچگونه مسئولیتی در مورد خسارات و مشکلات ناشی از عدم اعتبار اطلاعات اعلامی بر عهده نخواهد داشت.
9. مشتری (کاربر) متعهد میشود که فقط و فقط با شماره تلفن همراه متعلق به خود ، ایمیل شخصی و کارت/حساب بانکی به نام خود ، در وبسایت/ اپلیکیشن هایپرمارکت آندره ثبتنام کند. در غیر این صورت ، کاربر مذکور در برابر شخص ذینفع صاحب شماره تلفن همراه/ ایمیل/حساب بانکی ، تماماً مسئول بوده و شرکت هایپرمارکت آندره به محض آگاهی از این موضوع مُجاز خواهد بود نسبت به لغو عضویت و حساب کاربری اقدام کند.
10. مسئولیت تمام فعالیتهایی که از طریق حساب کاربری اشخاص حقیقی در وبسایت/ اپلیکیشن انجام میشود، به عهده شخص مشتری است. بنابراین مسئولیت اشخاص ثالث یا افرادی غیر از فرد کاربر که با آن حساب از خدمات وبسایت/ اپلیکیشن استفاده میکنند، تماماً متوجه کاربر صاحبحساب است.
11. کاربران حق ندارند به سایر اشخاص حقیقی ، اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهند یا حساب خود را به شخص حقیقی دیگری منتقل کنند. در صورت بروز این اتفاق ، تمامی مسئولیت آن بر عهده کاربر صاحب حساب کاربری خواهد بود.
12. در شرایط خاصی ممکن است از کاربران برای استفاده از خدمات، درخواست احراز هویت شود، در این شرایط اگر کاربران اطلاعات کافی در اختیار شرکت قرار ندهند، شرکت میتواند حساب کاربری آنها را مسدود و از ارائه خدمات به نامبردگان خودداری کند.
13. ممکن است بنا به مورد و حسب صلاحدید شرکت، از کاربران درخواست شود که اقدام به تکمیل اطلاعات، ارائه مدارک و یا اصلاح اطلاعات موجود کنند. در این صورت، کاربر متعهد به ارائه اطلاعات و یا اصلاح اطلاعات درخواستی در مدت اعلام و درخواست شده از سوی شرکت خواهد بود. در غیر این صورت شرکت میتواند حساب کاربری وی را مسدود کرده و از ارائه خدمات به کاربر مذکور خودداری کند.
ارتباطات الکترونیکی:
1. هنگامی که شما از خدمات هایپرمارکت آندره استفاده میکنید و سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید ، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و شما موافقت میکنید که هایپرمارکت آندره از ارسال تیکت ، Push Notification، پست الکترونیکی (ایمیل) و سرویس پیام کوتاه (SMS) ، بعنوان کانال های ارتباطی استفاده نموده و بدین شکل ، برای پاسخگویی به شما ، ارتباط الکترونیکی برقرار گردد.
2. مشتری (کاربر) می تواند برخی از این راه های ارتباط الکترونیکی را مسدود نماید و از دریافت پیام از این مجاری انصراف دهد ، اما باید بداند ممکن است در مواقع ضروری ، اطلاعات مقتضی را بموقع دریافت نکرده و دچار مشکلات احتمالی شود.
3. شماره تلفن همراه ، آدرس ایمیل و سایر تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و شماره تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت هایپرمارکت آندره ، فقط از طریق آنها صورت میگیرد.
5. تخلف و سوء استفاده از نام شرکت تجارت الکترونیک هایپرمارکت آندره است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به دپارتمان پشتیبانی هایپرمارکت آندره اطلاع دهید.
6. شماره تلفن 09103297397 بعنوان شماره تلفن دپارتمان پشتیبانی وبسایت/ اپلیکیشن ، تنها راه برقراری تماس تلفنی هایپرمارکت آندره با مشتریان می باشد.
7. در صورت اضافه شدن خطوط ارتباطی جدید ، شماره های جدید ، حتما از طریق وبسایت/ اپلیکیشن هایپرمارکت آندره، به کاربران اطلاع رسانی خواهد شد.
رعایت حریم شخصی:
1. هایپرمارکت آندره به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات وبسایت/هایپرمارکت آندره استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
2. هایپرمارکت آندره متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از وبسایت/ اپلیکیشن را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از وبسایت/ اپلیکیشن هایپرمارکت آندره ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
3. همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات هایپرمارکت آندره از قبیل متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط هایپرمارکت آندره جزئی از اموال هایپرمارکت آندره محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار هایپرمارکت آندره است .
4. هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای هایپرمارکت آندره محفوظ میدارد. علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط هایپرمارکت آندره و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار هایپرمارکت آندره است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.
5. کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هرگونه استفاده از مشتقات وبسایت/ اپلیکیشن هایپرمارکت آندره و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای هایپرمارکت آندره محفوظ است.
6. در صورت استفاده از هر یک از خدمات هایپرمارکت آندره ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است.
7. تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این وبسایت یعنی www.mart038.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز روش های ذکر شده در بند ارتباطات الکترونیکی قوانین و مقررات ، و آدرسهای رسمی و تایید شده در وبسایت، با شما تماس نخواهیم گرفت.
8. وبسایت هایپرمارکت آندره هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.mart038.ir و همچنین، هیچگونه وبلاگ و شناسه در برنامههای گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ گاه با این روشها با شما تماس نمیگیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
9. هایپرمارکت آندره خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.
مسئولیت هایپرمارکت آندره:
1. هایپرمارکت آندره با استفاده از نظارتهای خود و انجام نظرسنجی از کاربران در انتهای فرایند ثبت سفارش و تحویل سفارش، تلاش میکند خدمات با کیفیت مطلوب به مشتریان ارائه دهد.
2. هایپرمارکت آندره با تمام امکانات خود از جمله دپارتمان پشتیبانی و واحد رسیدگی به شکایات ، تمامی تلاش خود را برای جلب رضایت کاربران و رفع هرگونه اختلاف احتمالی در زمان استفاده از خدمات هایپرمارکت آندره به کار میگیرد.
3. هایپرمارکت آندره برای فراهم کردن امکان استفاده از خدمات نرمافزاری توسط دستگاههای کاربران تلاش میکند، اما تضمینی نسبت به اجرا شدن آن روی همۀ دستگاهها یا شبکههای ارتباطی (اینترنت، شبکۀ تلفن همراه و …) نخواهد داد.
4. اطلاعات کاربران به عنوان اطلاعات محرمانه نزد شرکت هایپرمارکت آندره محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده، مگر برابر قانون و تصمیم مقام ذیصلاح قضایی. بنابراین در موارد قانونی و همچنین درخواست و صدور دستور مقتضی از سوی مراجع قضایی، شرکت مکلف به ارائه اطلاعات کاربران به مراجع مذکور است.
5. ارائه اطلاعات کاربری صرفاً از طریق وبسایت/ اپلیکیشن امکانپذیر است و به منظور حفظ امنیت اطلاعات کاربران و اصل محرمانگی، ارائه اطلاعات کاربری به خود کاربر و اشخاص ثالث به صورت تلفنی و حضوری مقدور نیست، مگر به حکم قانون.
مسئولیت کاربران (مشتریان):
1. هرگونه اقدامی از سوی کاربران که منجر به ورود خسارت به شهرت، اعتبار و داراییهای شرکت هایپرمارکت آندره شود تخلف از شرایط قراردادی و قانونی تلقی خواهد شد. شرکت هایپرمارکت آندره این حق را برای خود محفوظ میداند که حساب کاربر متخلف را مسدود کند و در صورت نیاز اقدامات قانونی لازم را علیه متخلف بهعمل آورد و خسارت و حقوق قانونی خود را مطالبه کند.
2. کاربران مکلف به رعایت کلیه شرایط و قوانین منتشرشده در وبسایت/ اپلیکیشن شرکت هایپرمارکت آندره بوده و در صورت نقض تعهدات و شرایط مذکور ، کاربران مسئول پذیرش کلیه آثار ناشی از تخلف در قبال هایپرمارکت آندره خواهند بود.
قیمت گذاری:
1. سیاست قیمتگذاری در شرکت تجارت الکترونیک هایپرمارکت آندره مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است.
2. قیمت های ارائه شده جهت تمامی محصولات ارائه شده در وبسایت/ اپلیکیشن هایپرمارکت آندره ، بر مبنای قیمت های خرده فروشی است.
3. با نهایت احترام به کاربران ، هایپرمارکت آندره نمیتواند موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید.
4. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانات بازار و یا اشتباه در قیمتگذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، هایپرمارکت آندره موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع دهد.
5. اگر محصولی پس از ثبت سفارش ( پیش از پرداخت و تسویه ) شامل کاهش یا افزایش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید در مبلغ اعمال میشود.
6. اگر محصولی بعد از انجام پرداخت بانکی و تسویه مبلغ ، شامل کاهش یا افزایش قیمت شود ، سفارش بدون هیچ تغییری در مبلغ فاکتور ، به مشتری تحویل می گردد.
7. مالیات بر ارزش افزوده از سوی هایپرمارکت آندره برای کلیه محصولات پرداخت شده و این شرکت هیچ مبلغی به عنوان مالیات از کاربران دریافت نمی دارد.
8. هزینههای بستهبندی و ارسال سفارش ، در بازه های زمانی ارائه شده روی وبسایت/ اپلیکیشن هایپرمارکت آندره بصورت کاملا رایگان بوده و فقط در صورت تمایل مشتری و انتخاب گزینه « پرداخت درب منزل،خرید کمتر از ۳۵۰هزارتومان و ساعت ۲۳ تا۸ صبح » ، هزینه ارسال ، به مبلغ فاکتور افزوده می گردد.
9. هایپرمارکت آندره در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها و تراکنشهای مالی از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به دپارتمان پشتیبانی شرکت هایپرمارکت آندره اطلاع دهید.
>ثبت، پردازش و ارسال سفارش:
1. کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل و با دقت تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
2. درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنهاست و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، هایپرمارکت آندره جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
3. افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.
4. سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد شماره سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که هایپرمارکت آندره هیچگونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
5. اطلاعات کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاههای اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود. لذا خریداران محترم می بایست با ارائه تصویر کارت ملی خود و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده در تطابق می باشد، اقدام به ثبت سفارش نمایند. لازم به ذکر است که این امر به منظور جلوگیری از سواستفادههای احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارتهای سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.
6. امکان پرداخت در محل برای سفارشات در وبسایت/ اپلیکیشن هایپرمارکت آندره وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ تمامی سفارشات، از طریق درگاه بانکی یا کیف پول کاربر ، پرداخت کامل شده باشد.یا در صورت پرداخت درب منزل هزینه ارسال با مشتری است
7. در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا کیف پول) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
8. با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد.
9. از آنجا که هایپرمارکت آندره یک وبسایت/ اپلیکیشن خردهفروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار جزء است. از این رو هایپرمارکت آندره برای سفارش هر محصول ، سقف سفارش معین نموده که این محدودیت تعداد سفارش، باتوجه به نوع محصول و دیگر پارامترهای آن ، متفاوت می باشد. در بازه های زمانی مختلف ، محدودیت سقف سفارش قابل تغییر خواهد بود
10. در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 72 ساعت کاری به کیف پول/ حساب مشتری واریز خواهد شد.
11. تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
12. مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و با توجه به مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده ، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
13. در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی هایپرمارکت آندره ، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده میشود.
14. در صورت بروز تاخیر احتمالی در پردازش سفارش شما ، این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد. لازم به ذکر است هایپرمارکت آندره تمام تلاش خود را در ارائه خدمات به موقع و در بازه زمانی انتخاب شده از سوی مشتری بکار خواهد گرفت ، اما در شرایط خاص ، از قبیل برف، ترافیک شدید ، حادثه و ... ، بروز تاخیر در ارسال سفارش ، دور از ذهن نخواهد بود.
15. کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت هایپرمارکت آندره به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه ، در صف پردازش قرار میگیرند. هایپرمارکت آندره همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را به کار می گیرد.
16. در صورتی که موجودی محصولی در هایپرمارکت آندره به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، هایپرمارکت آندره موظف است در جهت رفاه حال مشتری، محصول مشابه دیگری با نزدیکترین ویژگی ها ، بعنوان کالای جایگزین برای مشتری ارسال نماید.
17. مشتری در صورت عدم تمایل به استفاده از کالای جایگزین ، حق لغو سفارش آن محصول ، عدم تحویل از شخص سفیر و درخواست استرداد وجه به کیف پول را خواهد داشت.
18. هایپرمارکت آندره به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد. اما کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش و در بازه زمانی انتخابی مشتری ارسال و تحویل میشوند. ( روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است )
برگشت کالا (مرجوعی):
1. هایپرمارکت آندره همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب ، تحویل مشتریان در اقصی نقاط شهر شود. با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه سفارشات و کنترل و بازبینی چندمرحله ای، احتمال آسیب دیدگی سفارش مشتری ، بسیار پایین خواهد بود.
2. مشتری باید آسیبهای فیزیکی اقلام کالایی ناشی از حمل و نقل را ، در لحظه دریافت سفارش و حداکثر تا 24 ساعت پس از تحویل کالا، به شرکت اعلام نماید.
3. در صورتی که کالای آسیب دیده کالای جایگزین باشد و موجودی کالای جایگزین ، به اتمام نرسیده باشد ، مشتری می تواند درخواست ارسال مجدد کالا یا درخواست بازگشت وجه آن به کیف پول را داشته باشد
4. در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در هایپرمارکت آندره به اتمام برسد، و هایپرمارکت آندره امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، موظف است مبلغ کالا را به کیف پول خریدار استرداد نماید.
5. در صورتی که مشتری کالا را بصورت سالم و بدون نقص دریافت نموده اما بنا بر تمایل و دلایل شخصی ، مایل به مرجوع نمودن آن باشد ، هایپرمارکت آندره با درخواست مرجوع نمودن کالا موافقت نموده اما هزینه حمل و نقل ، روی فاکتور محاسبه محاسبه و کسر خواهد شد.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی:
1. اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وبسایت هایپرمارکت آندره ، صرفاً برای اطلاعرسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند.
2. نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وبسایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای هایپرمارکت آندره مسئولیتی ایجاد نمیکند.
3. هایپرمارکت آندره مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بستهبندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
4. درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیتهای آن بر عهده مشتری است و فروشگاه هایپرمارکت آندره در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
5. هایپرمارکت آندره نسبت به عوارض جسمی و بیماریهای ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیتهای پوستی، جراحات و ...) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیریهای لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکتهای مربوط ( نمایندگیها و تامینکنندگان رسمی کالا) انجام شود.
محتـوا:
1. هایپرمارکت آندره نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکتهای سازنده محصولات استفاده میکند.
2. هایپرمارکت آندره تضمین نمیکند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط هایپرمارکت آندره دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در وبسایت/ اپلیکیشن است، تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده می باشد.
3. وب سایت هایپرمارکت آندره هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد.
4. © کلیه محتویات سایت هایپرمارکت آندره شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت هایپرمارکت آندره تعلق دارد.
نظرات کاربران:
1. هدف از ایجاد بخش نظرات در هایپرمارکت آندره ، اشتراکگذاری تجربه خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش میرسد.
2. بخش نظرات هایپرمارکت آندره با دیگر سایتها و شبکههای اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند.
3. اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمیشوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمیآیند.
4. هایپرمارکت آندره در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد.
5. نمایش نظرات کاربران در سایت بههیچوجه به معنی تایید فنی هایپرمارکت آندره درباره محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیمگیری خود قرار ندهند.
شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران:
1. فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از کاراکتر فضای خالی بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفاده مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و ایموجی در متن خودداری کنید.
2. برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.
3. نقد کاربران باید شامل قوتها و ضعفهای محصول در استفاده عملی و تجربه شخصی باشد و مزایا و معایب بصورت خلاصه و تیتروار در محل تعیینشده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید.
4. نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه بطور واقعبینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
5. با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمتهای آنها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد؛ نه بهصورت مطلق.
6. جهت احترامگذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.
7. کاربران ارسالکننده نظر موظفند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تایید نشدن نظر کاربر میشود.
8. قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفتوگو (فروم) متفاوت است؛ لذا برای حفظ ساختار، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفتوگو دارد، تایید نخواهد شد.
9. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها میتواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
10. با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینکهای موجود در آن، نباید لینک سایتهای دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینکدادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایتهای دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکههای اجتماعی خودداری کنید.
11. تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحثهای متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.
12. کاربران میتوانند نقد خود به هر بخش از هایپرمارکت آندره را در قسمت مربوط اعلام کنند؛ لذا هیچگونه نقدی را درباره سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید.
13. توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، بههیچوجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن دربارهی محصولات جدا خودداری کنید.
14. بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.
15. لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاهکردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمهی تایید نظرات کاربران است.
16. کامنت هایی که با عرف جامعه مغایر هستند مثل کامنت های کالاهای جنسی تایید نخواهند شد.
روش استفاده از کدهای تخفیف:
1. کدهای تخفیف ارائه شده در هایپرمارکت آندره دارای شرایط و قوانین منحصر به فرد است و برای استفاده از آنها باید شرایط مذکور در قسمت جزئیات کد تخفیف به طور کامل رعایت شود تا تخفیف مورد نظر برای کاربر در نظر گرفته شود.
2. مهلت استفاده از هر کد تخفیف در صفحه مربوط به دریافت آن کد درج میشود. در صورت پایان تاریخ اعتبار، کدهای تخفیف قابل تمدید یا تعویض نیست و امتیاز آنها غیر قابل بازگشت خواهد بود.
3. برای رعایت هر چه بیشتر امنیت کاربران، اگر یک کد تخفیف هایپرمارکت آندره دریافت نمایید، کد تخفیف شما فقط در همان حساب کاربری که با آن کدتخفیف را دریافت کرده اید قابل استفاده است و در سایر حسابهای کاربری امکان استفاده ندارد.
موارد فنی:
1. کاربران حق ندارند هیچگونه تلاشی در جهت استخراج سورس کد Source Code وبسایت/ اپلیکیشن هایپرمارکت آندره شامل دیکامپایل Decompile، مهندسی معکوس Reverse Engineering یا فعالیتهای مشابه انجام دهند، مگر اینکه اجازۀ چنین کاری به صورت قانونی صادر شده باشد.
2. کاربران مجاز نیستند با استفاده از روشهایFraming یا Mirroring و روشهای دیگر، نسخۀ دیگری از خدمات هایپرمارکت آندره را روی سرورهای دیگر ارائه کنند.
3. کاربران مجاز نیستند در وبسایت/ اپلیکیشن هایپرمارکت آندره یا در روش ارائه خدمات آن ، تغییر یا اخلالی ایجاد کند.
4. کاربران حق ندارند نرمافزار یا اسکریپتی با هدف ایندکسگذاری (Indexing)، مطالعه یا هرگونه فعالیت دادهکاوی روی خدمات اجرا کنند.
5. کاربران حق ندارند هیچ فعالیتی در راستای حصول دسترسی غیرقانونی و غیرمتداول به هیچ بخش از وبسایت/ اپلیکیشن هایپرمارکت آندره یا سامانههای مرتبط با هایپرمارکت آندره انجام دهند.
6. در صورت مشاهده هریک از موارد غیرمجاز فوق ، حق پیگیری قضایی از سوی شرکت هایپرمارکت آندره ، محفوظ است